05 February 2013
Τα τηλεοπτικά spots του Superbowl

Περίπου 750.000 δολάρια το δευτερόλεπτο κοστίζει ο χρόνος που προορίζεται για διαφημίσεις στον τελικό του αμερικανικού ποδοσφαίρου. Δείτε πως τον διαχειρίστηκαν οι εταιρίες παραγωγής, ώστε να προβάλλουν τις διαφημίσεις για τις ταινίες των Iron Man 3, Star trek Into Darkness, Lone Ranger, G.I. Joe 2, Oz The Great and Powerful και World War Z.

Δείτε το spot του Iron Man 3:

Δείτε το spot του Star trek Into Darkness:

Δείτε το spot του Lone Ranger:

Δείτε το spot του G.I. Joe 2:

Δείτε το spot του Oz The Great and Powerful:

Δείτε το spot του World War Z:

 

Tags
Similar
Comments
Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Εφόσον χρησιμοποιείτε το web-site μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookie απο εμάς.Μάθετε περισσότεραΑποδοχή