Είναι σύνηθες σε μεγάλες εκθέσεις τεχνολογίας να μην δείχνει η κάθε εταιρία όλα τα βέλη που έχει στην τεχνολογική της φαρέτρα. Παρόμοια είναι η περίπτωση της Nvidia κατά την διάρκεια της έκθεσης Computex, όπου επιλαχόντες θεατές της έκθεσης είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα demo, το οποίο παρουσίαζε τις νέες δυνατότητες της προηγμένης DirectX 12.
Όπως θα παρακολουθήσετε, το βίντεο δείχνει ray traced σκιές, πολλαπλούς τύπους ογκομετρικού καπνού / φωτισμού (ο διαδραστικός καπνός μοιάζει πολύ ωραίος), διαφορετικοί μέθοδοι ανάκλασης και πολλά άλλα. Πιθανότατα το ray tracing είναι το πιο ενδιαφέρον, τεχνολογικά, σημείο του βίντεο, διότι πέρα από την ποιότητα του, απ’ ότι φαίνεται δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις για να υλοποιηθεί από το σύστημα στο οποίο θα τρέχει. Το να έχεις ανώτερα γραφικά χωρίς να χρειάζεσαι είτε ανώτερο εξοπλισμό είτε να υπερχρονίζεις αυτόν που έχεις είναι ότι καλύτερο.