18 May 2015
Νέα για το Oculus Rift

Δύο μεγάλες ερωτήσεις υπάρχουν όσον άφορά το Oculus Rift, το πόσο θα κοστίζει, και τις απαιτήσεις που θα χρειάζονται για να τρέξει στους υπολογιστές μας. Την Παρασκευή που μας πέρασε η Oculus VR αποφάσισε να δώσει στην κυκλοφορία τα προτεινόμενα συστήματα που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το OR.

  • NVIDIA GTX 970 / AMD 290 ή ανώτερο
  • Intel i5-4590 ή ανώτερο
  • 8GB+ RAM
  • Compatible HDMI 1.3 video output (απαιτείται)
  • 2x USB 3.0 ports (απαιτείται)
  • Windows 7 SP1 ή νεότερο (απαιτείται)

Η Oculus VR δήλωσε:

The goal is for all Rift games and applications to deliver a great experience on this configuration. Ultimately, we believe this will be fundamental to VR's success, as developers can optimize and tune their game for a known specification, consistently achieving presence and simplifying development.

Παλαιότερα, ο υποδιευθυντής της Oculus Nate Mitchell είχε εξηγήσει το εξής για τις απαιτήσεις του Rift:

You're going to want a nice gaming rig. We're not talking about a high-end, crazy computer, but something that would run modern games well today.

Για μια πιο αναλυτική ματιά πάνω στις απαιτήσεις του OR, μπορείτε να δείτε το blog του chief architect της Oculus, Atman Binstock, ο οποίος είπε πως οι απαιτήσεις του Oculus Rift δεν πρόκειται να αλλάξουν κατά την διάρκεια κυκλοφορίας του, και πως στην περίπτωση που θα υπάρξουν τροποποιήσεις τελικά σίγουρα θα πρέπει να πέσει η τιμή του.

Ο Binstock παρουσίασε και την ανάλυση του OR:

On the raw rendering costs: a traditional 1080p game at 60Hz requires 124 million shaded pixels per second. In contrast, the Rift runs at 2160×1200 at 90Hz split over dual displays, consuming 233 million pixels per second. At the default eye-target scale, the Rift's rendering requirements go much higher: around 400 million shaded pixels per second. This means that by raw rendering costs alone, a VR game will require approximately 3x the GPU power of 1080p rendering.

Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά το πλήρες κείμενο από τον Binstock εδώ.

Στο πρώτο τρίμηνο του 2016 θα δούμε το Rift να φτάνει στο καταναλωτικό κοινό, οπότε θα πρέπει να το περιμένουμε πριν τον Απρίλιο. Μέχρι στιγμής όμως δεν έχουμε καμία ιδέα ακόμη για το κόστος της συσκευής αλλά η Oculus δήλωσε πως οι οπαδοί μπορούν να περιμένουν περισσότερα νέα στην επερχόμενη E3 τον επόμενο μήνα.

Μαζί με το Rift, τον επόμενο χρόνο, περιμένουμε να δούμε και το Project Morpheus της Sony. Μέχρι τότε όμως, θα έχει κυκλοφορήσει ήδη το ViveVR, της Valve και HTC το οποίο το περιμένουμε μέσα στο 2015.

Similar
Comments
Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Εφόσον χρησιμοποιείτε το web-site μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookie απο εμάς.Μάθετε περισσότεραΑποδοχή