24 August 2015

Πως θα σας φαινόταν αν μπορούσατε να ελέγξετε κάποιον, και να τον βοηθήσετε να επιβιώσει την πιο τρομακτική περιπέτεια που πρόκειται να ζήσει;

Η Realm Pictures έδωσε την ευκαιρία σε αρκετούς ανθρώπους, μέσω Chatroulette, Omegle, και Skype να παίξουν ένα shoot ‘em up παιχνίδι με τα πιο ρεαλιστικά γραφικά που υπάρχουν. Σκοπός του παιχνιδιού, να βοηθήσουν τον πρωταγωνιστή να επιβιώσει δίνοντας του φωνητικές εντολές ή πατώντας το κατάλληλο πλήκτρο όταν τους ζητηθεί.

Με την βοήθεια της Red House Mysteries, της ομάδας που δημιούργησε την ιδέα των “Escape Rooms”, η Realm Pictures δημιούργησε τον κόσμο του παιχνιδιού, στην πίσω αυλή των γραφείων της. Ο χώρος που πρέπει να εξερευνήσει ο “παίχτης” είναι η πίσω αυλή και τα γραφεία της εταιρίας, όπου έχουν καταληφθεί από αδίστακτα και πεινασμένα zombie. Περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί.

28 July 2015

 Εάν είχατε ποτέ την απορία πως θα έμοιαζε το να χειρίζεστε στον Super Mario σε 3D περιβάλλον, τότε σίγουρα θέλετε να συνεχίσετε την ανάγνωση του παρόντος άρθρου.

Ο youtuber aryoksini ανέβασε ένα βίντεο στο κανάλι του στο οποίο μας δείχνει πως φαίνεται ο αγαπημένος μας υδραυλικός φτιαγμένος με την Unreal Engine 4 της Epic, ενώ στην περιγραφή του βίντεο αναγράφει:

All the environment assets were taken from the Unreal marketplace, all the character actions were scripted using blueprints only, all animations were re-created from scratch as well as the PBR ready textures.

 

 

Είναι πολύ ωραίο το να βλέπεις τον Mario να τρέχει από δω και από κει φτιαγμένος με γραφικά που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τους σύγχρονους τίτλους, αν και δυστυχώς μόνο τα γραφικά δεν φτάνουν. Για να απολαύσει κανείς το συγκεκριμένο franchise της Nintendo πρέπει το περιβάλλον να είναι και διασκεδαστικό, πέρα από όμορφο, κάτι το οποίο δεν προβλέπεται να γίνει σύντομα.

Όπως είναι λογικό, η Nintendo δεν πρόκειται να αφήσει ανεπίσημα παιχνίδια οποιουδήποτε franchise της να υπάρχουν στο διαδίκτυο χωρίς την άδεια της. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού είναι η δημιουργία ενός fan του Super Mario 64, η οποία μας επέτρεπε να παίξουμε τον τίτλο στους browser μας, το οποίο και έκλεισε η Nintendo.

16 July 2015

Η Blizzard ανακοίνωσε μια καινούρια σειρά από νέα βιβλία τα οποία θα εξερευνήσουν την ιστορία του Azeroth αποκαλύπτoντας νέα κομμάτια της ιστορίας της και νέα μέρη.

Το Warcraft Chronicle: Volume 1, όπως θα ονομαστεί το πρώτο βιβλίο και θα καλύπτει το χρονικό διάστημα από την δημιουργία του κόσμου του Warcraft μέχρι και την ιστορία του “The Last Guardian” όπου πρακτικά είναι η ιστορία του Warcraft: Orcs & Humans. Οι πληροφορίες αυτές ήρθαν από τον Chris Metzen, τον Vice President of story and franchise development της Blizzard, όπως θα δείτε και στο βίντεο που ακολουθεί.

Η καλλιτεχνική επιμέλεια του βιβλίου έχει γίνει από τον Peter Lee. Έχει ειπωθεί πως το βιβλίο θα περιέχει πολλά πράγματα εκ των οποίων πολλά θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά και κυρίως από την προϊστορική εποχή του Warcraft.

Ο Metzen μίλησε για την δημιουργία του βιβλίου:

What's really fun about doing the Chronicle project is trying to take that holistic audit of our first ideas all the way to the now. You can read through this thing and go, ‘Oh I get it; I get how this begat this, and then this came from here, and this turn in history happened because of these three things. I never saw that before.’

Μέχρι στιγμής δεν έχουμε κάποια πληροφορία για την ημερομηνία κυκλοφορίας του βιβλίου, αλλά μάλλον θα είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να διαβάσουν οι fans του κόσμου του Warcraft.

Το Warcraft Chronicles: Volume 1 δεν θα είναι όμως το μόνο βιβλίο που ετοιμάζει η Blizzard για τον κόσμο του Warcraft. Ανακοινώθηκε πως θα γραφεί ένα prequel βιβλίο για την ταινία του Warcraft το οποίο πρόκειται να κυκλοφορήσει τον Μάιο του 2016, λίγο πριν από την ταινία που θα βγει στις 10 Ιουνίου του ίδιου έτους.

08 July 2015

Πόσα cartoon, anime και κόμιξ έχουμε διαβάσει, στα οποία υπάρχουν μονομαχίες με ρομπότ, πόσες φορές σκεφτήκαμε πόσο φαντασμαγορικό θα ήταν να γινόταν μια τέτοια μάχη στην πραγματικότητα. Μέχρι τώρα δεν υπήρχε η δυνατότητα να συμβεί κάτι τέτοιο, και λέω μέχρι τώρα γιατί τα δεδομένα πλέον έχουν αλλάξει.

Το Megabot είναι το δεύτερο ρομπότ στο οποίο χωράει άνθρωπος για να το πιλοτάρει και είναι αμερικάνικης καταγωγής. Η Ιαπωνική Suidobashi Heavy Industry είναι η εταιρία η οποία δημιούργησε το πρώτο ρομπότ αντίστοιχου μεγέθους και πριν από λίγες μέρες έλαβε μια πρόκληση σε μονομαχία από τους Αμερικανούς δημιουργούς του Megabot. Η πρόκληση έγινε αποδεκτή, οπότε σε περίπου 1 χρόνο θα ζήσουμε μεγάλες στιγμές.

battle between mechs megabot

Το Megabot αρχικά προσπάθησαν να το δημιουργήσουν μέσω kickstarter, το οποίο και απέτυχε, στην συνέχεια όμως με την βοήθεια της Autodesk η δημιουργία του ρομπότ πραγματοποιήθηκε. Το ρομπότ έχει χώρο για δύο πιλότους, έναν χειριστή και έναν πυροβολητή, έχει ύψος περίπου 4.6 μέτρα ύψος, ενώ ζυγίζει περίπου 5.5 τόνους. Ο οπλισμός του αποτελείται από ένα paintball κανόνι το οποίο ρίχνει οβίδες βάρους 1.3 κιλών.

Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε την πρόκληση των Αμερικανών προς τους Ιάπωνες:

 

Από την πλευρά της Ιαπωνίας έχουμε το Kuratas mech το οποίο έχει ήδη πωληθεί στους πλούσιους της χώρας, τα τελευταία χρόνια. Έχει ύψος 3.7 μέτρων και ζυγίζει γύρω στους 4 τόνους, έχει χώρο για έναν πιλότο ενώ δεν περιλαμβάνει οπλισμό. Η έλειψη του οπλισμού δεν θα είναι πρόβλημα μιας και ο κανονισμός την μονομαχίας δηλώνει πως δεν θα υπάρξει οποιοσδήποτε είδους οπλισμός και πως θα είναι μάχη σώμα με σώμα.

battle between mechs kuratas

Όπως υπάρχει το βίντεο της πρόκλησης, αντίστοιχα, ο CEO της Suidobashi, Kogoro Kurata έριξε λίγη “βρώμα” ενάντια των εχθρών του και υποστήριξε ότι δεν μπορεί να χάσει μιας και τα γιγάντια ρομπότ είναι μέρος της Ιαπωνικής κουλτούρας.

Θα χρειαστεί χρόνος για να διαμορφωθούν τα ρομπότ και να είναι έτοιμα για μάχη εξού και ο ένας χρόνος μέχρι να γίνει η μάχη, ενώ μιας και ελέγχονται από χειριστές/πιλότους, θα πρέπει να παρθούν τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας.

 

 

By Dimitris - Marios Toutountzis

28 May 2015

Ανά τα χρόνια έχουμε δει πολλούς τίτλους γνωστών franchise να παίρνουν την μορφή των Lego, όπως το “Batman”, το “Star Wars” ή το “Lord of the Rings”. Ένα καινούριο βίντεο με τίτλο “Lego: First Person Shooter” παίρνει διάφορα franchises και μας δείχνει το πώς θα ήταν, Lego style.

Το βίντεο είναι φτιαγμένο από τον Andrew McMurry και μας δείχνει πως θα φαίνονταν τα “Portal”, “Skyrim”, “BioShock” και “Counter-Strike” εάν είχαν φτιαχτεί στον κόσμο των Lego. Όλα τα παιχνίδια διατηρούν το FPS (first person shooter) στοιχείο, κάτι το οποίο κάνει πολύ πιο εντυπωσιακό το βίντεο.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα έργα από τον McMurry στο κανάλι του στο Youtube.

29 April 2015

In some way every challenge we face is beautiful.

27 April 2015

stephen hawking one direction in

Σίγουρα μια αλληλουχία λέξεων που δεν βγάζουν νόημα. Σε μια διάλεξη του Stephen Hawking όμως στο Σύδνεϋ όλα αυτά αποτέλεσαν την πιο σοβαρή ερώτηση, που απαντήθηκε!

Ο θεωρητικός φυσικός Stephen Hawking, παραβρέθηκε μέσω 3D ολογράμματος, από το γραφείο του στο Cambridge University στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην όπερα του Σύδνεϋ και απάντησε σε διάφορες ερωτήσεις. Μια από αυτές μπόρεσαν να ενώσουν τους One Direction με το μέλος τους, που πρόσφατα αποχώρησε Zayn Malik.

Η ερώτηση που απάντησε ο Stephen Hawking ήταν:

What do you think is the cosmological effect of Zayn leaving One Direction and consequently breaking the hearts of millions of teenage girls across the world?

Και η απάντηση:

Finally, a question about something important.

My advice to any heartbroken young girl is to pay close attention to the study of theoretical physics. Because one day there may well be proof of multiple universes.

It would not be beyond the realms of possibility that somewhere outside of our own universe lies another different universe.

And in that universe, Zayn is still in One Direction.

This girl may like to know that in another possible universe, she and Zayn are happily married.

- Stephen Hawking

Δείτε το βίντεο:

17 June 2013

Δείτε την επιστημονική ανάλυση και απάντηση που έδωσε ο Vsauce στο κανάλι του στο Youtube:

27 May 2013

Ένα ενδιαφέρον 3λεπτο βίντεο δείχνει την επίπτωση των παρεμβάσεων του ανθρώπου στους υδάτινους πόρους του πλανήτη και πως αυτές οδηγούν τον πλανήτη σε μια νέα γεωλογική εποχή.

Το να γίνει κατανοητή η επίδραση του ανθρώπου στους υδατίνους πόρους σε παγκόσμια κλίμακα είναι ένα δύσκολο εγχείρημα, αλλά το βίντεο καταφέρνει να συμπληρώσει αρκετά κενά.

Η γεωλογική περίοδος που διανύουμε είναι, σύμφωνα με τους επιστημονικούς κύκλους, είναι η ολόκαινος εποχή. Ο οικολόγος Eugene F. Stoermer έχει επινοήσει τον τίτλο Ανθρωπόκαινος εποχή για να περιγράψει την επίδραση του ανθρώπου στον πλανήτη. Αν και ο τίτλος δεν είναι αποδεκτός από τους επίσημους επιστημονικούς κύκλους, ο βραβευμένος με Νόμπελ atmospheric chemist, Paul Crutzen έχει βοηθήσει στην διάδοση του καθώς η επίδραση της ανθρώπινης συμπεριφοράς στην ατμόσφαιρα της Γης τους τελευταίους αιώνες, είναι τόσο σημαντική ώστε να συνιστεί νέα γεωλογική εποχή για την λιθόσφαιρα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με επίδραση του ανθρώπου στον πλανήτη μας, επισκεφτείτε το anthropocene.info.

27 May 2013

Έχουμε κάνει πολλά αφιερώματα στο 8-bit και μπορεί να τα παιχνίδια να έχουν μεταβεί σε νέες τεχνολογίες πολλά χρόνια τώρα, αλλά η νοσταλγία των παλιών gamer, κρατάει το 8-bit ζωντανό. Στην συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε μια μεταφορά της πρώτης ταινίας του Iron Man σε μια platform 8-bit έκδοση. Κρίμα που δεν είναι κανονικό παιχνίδι!

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Εφόσον χρησιμοποιείτε το web-site μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookie απο εμάς.Μάθετε περισσότεραΑποδοχή